Det kommer en tid för alla


@ sätrabadet 11 Juli haha snyggt älsk!


Gooooooood morgon!
YES äntligen en morgon där Lukas faktiskt somnade om i sin säng efter vällingen. Han har ju börjat sova runt 23-tiden på kvällarna ända sen midsommar.. så ja att gå upp klockan sju är inte det ultimata för honom.

Men idag gick vi upp halv tio =) de gillas ;)

Den andra ligger dock fortfarande och sover men innan jag väcker honom funderar jag på att gå och köpa frukost. Jag skulle egentligen behöva storhandla men jag är totalt värdelös på det.

Vad dagen har att bjuda på återstår att se =) Älsklingen ska på bröllop senare och eftersom att jag jobbar natt kan jag inte följa med. Men tvätt-tid har jag åtmistonde ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback