I parken


På fotbollsplan 1 Juli tsm med Jessipess och hennes Lillebror Alexander.


Lukas går mot gungorna "vill du gunga?". Sagt och gjort sätter jag honom i gungan. Puttar två gånger. Lukas skrattar. Lukas säger "ba" vilket betyder bära/ upp. Upp och iväg mot de stora barnens gungor. Jag följer efter och sätter mig på den första. "Lukas vill du gunga med mig?" Ne säger han och går tillbaka till de andra gungorna.

"Dä" Jaha du ska gunga själv .. igen .. ? Traskar fram och ska bära upp honom men istället svänger han om mig och haffar min gunga. Ställer sig brevid, puttar och ser jävligt nöjd ut.

Sen så försökte han övertala mig om att lyfta ner honom från sandlådan som var 10cm hög också? nja Lukas du kan själv. Men icke han tog spaden och slängde iväg. Låtsades sträcka sig efter den och sa "Dä" X antal gånger. Tillslut gav mormor upp.






Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och mamma till lillebror i magen

Jag gillar inte den vagnen, kollade på den när den kom för ett år sen ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback