Stress?


Var tog vår sol vägen? Lillplutten på nixta badet med Madelene.


Gooosh! Känner mig redan stressad inför kommande höst. Börjar redan nu eller okej om två veckor.


16 Augusti startar körlektionerna igen. Kommer att köra efter lukas inskolning nästan varje dag. Slut typ den 26 OM allt går som planerat dvs inga sjukdomar.

18 Augusti börjar inskolningen. Två veckor säger dem och jobbet vill att jag ska börja 20 augusti? Jaja hoppas på att få börja den 1 september åtminstonde. Men återigen - PLANERING.

Ja någongång i början utav september ska vi boka uppkörningen också. Men måste jag upprepa? - planering ..

Sen börjar jag jobba där i september ska vara på jobbet absolut senast 08.00 men tror att jag hinner till halv 8 åtminstonde. Slutar runt fem snåret och då är det bara att åka tillbaka till huddinge och hämta upp plutten på dagis. Hem laga middag, äta, gosa, göra sig klara för natten, natta plutten för att sedan få någon egentid innan man somnar för natten.

Fyra dagar i veckan kommer se ut som ovan. Fredagen hoppas jag på att jag får lite mer gosa tid med Lilleman innan han sussar för natten. Helgerna kommer vara fullspäckade med mys och äventyr.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback