@ Stugan, men hem ikväll.

Sitter ATM i stugan. Har premiär sovit här inatt ;) de ni! Snart ska vi ner till något som kallas "odlaren" det är en förening.. typ. I af så var de typ loppis eller något liknande dära. Min balkong som är heeeelt naked kanske ska pynta den lite =P

Lukas sitter och diskar men börjar bli trött så han ska väl sova middag snart också =)

I veckan har vi en massa roligt planerat! Först så ska vi träffa Ruby och lilla Milo sedan på onsdag är jag barnfri så då ska det hittas på något =) Storhandla måste jag även göra vilket är perfekt att passa på nu då mamma har semester också. Ska även gå förbi körskolan och fixa de sista lektionerna skulle vara himla skönt att köra upp snart börjar bli NÅGOT långdraget =P

Sedan på fredag fyller jag ååår =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback