Barnfri UTAN jobb på schemat!

Idag fyller två vänner år! Så det ska bli en skål på snaps har DE bestämt haha =P Partyt blir om 2 veckor istället! Så trix med barnvakt då mamma har bokslut denna vecka. Ewa snäll som ställer upp. Var kvar hos mamma igår vilket ledde till att vi var tvungna att hämta kläder idag. Iväg till huddinge. Öroninflammation + värme är ingen hit tkr Lukas. Påväg tillbaka till skarpnäck somnar han. Sover fortfarande - OH YES jag hinner fixa mig utan stress!

Gillas enooormt. Men nu sitter jag här färdig och har gjort ett tag. Fick i mig lite käk också. Kirra till Lilleman med. Nej nu blir det en cigg sen ringa grannen.

För övrigt så ska jag införskaffa mig en Iphone, tror jag. Fan måste ha ny lur detta går eeeeeej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback