En välbehövd dag

Mamma tog Lilleman ett par timmar på morgonen i söndags så att jag skulle orka jobba. Tacka gud för det då vi sålde himla bra för att vara söndag! Alltså mycket att göra då vi endast var tre på hela stället!

Dagen i ära har varit underbar. Började med en trip till Tuben. Glad Lukas? snarare överlycklig. Efter tuben åkte jag och Therese med barnen och solade. OHYES det behövdes. Beroende? Jag bor i sverige med en vild ettåring. såklart.

Efter solningen medens jag väntar på Therese svimmar en tjej. Helt chockad sitter jag där med två barn som är överallt och kollar på hennes vän. Utbrister "men kolla så hon andas?" Japp vi hör lite gråt. Fick i henne lite vatten och ut i luften. Sen kom hennes parents och jag letade reda på barnen återigen.

Åkte till mamma, alla saker här - inge val? Fick i af en underbar middag och en älskvärd promenad på kvällskvisten.

Har fotat idag. Duktigt va! Men ja som sagt sladden hemma. Men ni överlever väl? Det ska dock regna imorgon. Fan.





Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har! :)

Och du skriver bra för övrigt!

(av det jag har kikat på iaf ^^)



sköt om dig! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback