Hjälp hjälp hjääääääälp(!!!)

19 augusti är det sagt att jag ska vara redo för jobb. Då har Lukas fått dagisplats. MEN det funkar inte för öppettiderna suger. Så det går inte. Jag måste hitta ett nytt dagis. Och har hittat. Men det dagiset har ingen plats i augusti. FUCK ska jag göra nu då? Söta damen jag pratade med skulle försöka fixa. Annars går jag under. Jag måste jobba och vara tillänglig. Ja Lukas är såklart nummer ett i mitt liv. Och det är han som går först. Men jag älskar mitt jobb, jag trivs på mitt jobb. Och jag vill jobba med just de.

åå hoppas att detta fixas snarast! Någon som gått på dagis i annan kommun annars? Alltså vi tillhör huddinge men jag jobbar i stockholm så funderar på något dagis i stan istället? Stå på kö där kan väl inte skada ändå. Men hur lätt är det att få ens hemkommun att betala?

Kommentarer
Postat av: ruby och milo

satan i gatan vad jobbigt! vilka tider måste du ha då? det måste ju finnas kvällsöppna dagis! VI SAKNAR ER!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback