Hur gör ni?!

Okej nu har väl inte jag jobbat som jag kommer att arbeta i höst MEN jag får inte saker att gå ihop. Jag är fullkomligt totalt slutkörd när jag kommer hem till mamma efter jobbet. Jag hoppas verkligen att det är mina nätter som tär på mig för att ha de såhär sen? Jag kommer ju att bli utbränd. Men man orkar ju det man måste så antar att vi överlever ändå.

Jag måste ta mig hem efter helgen. Även om det är fullkomligt underbart att bli upp-passad på detta vis =) Sen vill jag heller inte att mamma ska behöva ta Lukas på morgonen. Men han väcker henne och hon går glatt upp.

Men nog om det livet är så roligt såsom att söndag kväll går åt till jobbet också. MEN på måndag kommer Mr waaaaaliiz äntligen hem och jag får tillbaka mina lediga dagar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback