I´m done.

Äntligen. ÄNTLIGEN. Förstår ni? FINALLY! Nu är jag leeeeedig och har 4 helt underbara dagar att tokmysa med min älskade son. Sedan följer självklart en femte med midsommar också! Helgen kommer att bli helt underbar :) På söndag blir det kalas! Så ska det delas ut en extra present till Chloe också då vi missade hennes idag, ja p g a fucking jobb.

Jobbdagen i all ära gick som vanligt bra. Både jag och H är väl något slitna dock..

Imorgon hade jag planerat att åka hem. Ja jag har fortfarande glömt att hämta sladden med mig då jag har varit hemma. Tokjag. Ska köpa en allmänacka förresten. Jag bara måste ha en. Med mitt minne. Ja ska nog fan klicka fram en på nätet nu kanske? Vill ha start månad Juli så man slipper bläddra bort halva för att man inte köper during "season" .

Men om ni vill veta sanningen till varför jag föredrar att sova hos mammi? Ha sällskaps vid middagsbordet samt kunna snacka med någon på kvällen? Det är fanimig lyx. Gosh jag bo ensam? Det gick åt helvette. Byta till en lägenhet hit funderas det på. Fast jag tycker om huddinge också.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback