Jag i ett nötskal!

Åker in mot jobbet och kliver på automatik av vid hötorget. Möts utav poliser vid uppgången. VISST fan hötorget ska vara avstängt ur kommer jag till jobbet då? Frågade en gullig vakt som visa att man faktiskt fick gå på kungsgatan bara inte på hötorgs sidan. Sagt och gjort knalla jag dära och alla människor stod som spända och ja. Det gick knappt att komma fram. Jag stressad. Idiotiska människor. BLÄ. Men jag kom fram i af tillslut.

Denna hysteri? Två människor ska gifta sig herregud ni kommer att få se mkt utav de. Jag lovar. haha. Och Daniel, nya boxern snubben va ;) hahah Inte tänkt på det innan.

Imorgon ska jag och Lukas försöka hitta presenter! Alltid ute i sista sekund? Jepp. Bra melle. B R A. Men vi hoppas att vi hittar något. Vi har tre hjälpredor med oss.

Å mina helgplaner är såklart bortblåsta. Jag jobbar. Vad annars? Eller alla är inte borta. Min söndag har jag. Å älskade söndag. Då blir det kalas sedan dundermys med Lilleman och kaaaaanske ngn mer vem vet ;)

Natti natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback