Livet är på topp

Shit hinner inte ens leva känns det som just nu.

Igår hann vi åka hem, hämta saker, besöka systemet, handla nya skor + skjorta till lilleman. Vidare till skarpan, till stugan, till läkaren, till stugan igen å så till mammas granne för att sedan åka på jobb.


Denna dag blev minst sagt lika rörig haha. Började med tvätt klockan tio. Iväg till affären (tar 20 min att gå) för att köpa blöjjor och lite smått. Tillbaka till tvätten sedan till stugan för att dansa lite. Lukas var inte sådär SUPER intresserad? haha men men nästa år blir väl lite roligare för honom.

Tillbaka till skarpan å besöka affärer och hämta det sista sen äntligen har vi varit i stugan hela kvällen. Har varit helt underbart :) Blev lite strägnäs känsla utav det hela. Var liveband men lottförsäljning och lite annat.

Imorgon ska vi hem igen så jag har PLANERAT i af att lägga in bilder då ;) haha ska nog lägga i sladden i Lukas väska också så har jag den med mig överallt, smart plan va ;) hihi

Lukas somnade inte förän tolv snåret. TOLV haha fyra timmar senare än normal sovtajm. Trött? Ohja. Sova? Nej absolut inte!

haha ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback