Sömnlös natt

Jag har fortfarande inte somnat. Ögonen hänger men det är som att hjärnan inte stänger av? Är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen fan.. för mycket att tänka på? Jo tack. Vill bara ha allt klart med dagiset så att jag slipper stressa upp för det också.

Har åtminstonde läst lite, nej en blogg. En jävla bra blogg ska ni veta för den är privat haha och då får man se att det inte enbart är en själv som har en son som inte alltid vill det man själv vill. Ja för oftast skrivs ju bara allt det underbara med barn ut på bloggarna omkring. Inte mig emot det är superroligt att läsa om det också MEN de kan vara skönt att veta att man inte är helt solo ;)





Kommentarer
Postat av: ruby och milo

det låter super:D

Vi kommer hem om 10 dagar:P då jävlar haha! Pussa på lilleman från Oss. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback