Soooooolsken! Love it :)

Tre dagar senare återvänder vi. Ja ni får ursäkta men det händer saker när solen tittar fram. Mest så är de väl att man aldrig är hemma ;) Helgen blev väl inte riktigt som planerat.. men inget jag pallar haka upp mig på så!

Nya tag äre som gäller :) I måndags hade vi en underbar tripp ut till Ruby + Lilla Milo. Alltid lika kul att komma ut till dem och PINSAMT att vi inte är där mer nu när vi ändå är lediga? Lat som man är (tar ca 30 min) ..

Kvällen var det jobb för min del sedan brumma jag lite bil emellan också.


Lukas och söta Nellie @ Tuben för ett par veckor sedan



Denna dag har helt gått åt till jobb. Åkte hemifrån klockan tio och kom hem för knappt en timma sedan. Så jag ska snart lägga mig och sussa nu så man orkar med morgondagen =)

Då stod det bad på schemat MEN verkar som att det ska regna? Så det blev plan nummer två. Barnens hus följt utav ett besök på nacka forum också =)





Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

haha nej gud så söta :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback