Underbara dag :)

Så blev jobb idag. Från 11 till .. ja jag har aldrig någon sluttid. Men vid 16 var jag tvungen att kila för då var barnpassningen snart slut =) Hämtade Lukas och vi båda slockna på soffan i två timmar. Väcktes glatt utav mamma "kebab till middag" åååå ja TACK. Älskar kebab!

Så efter en biltripp för inköp utav välling och rakblad, verkligen superkul att detta gick på 300kr? så blev det keeeebab! Den satt fint i magen ska ni veta ;) bröt även mitt "inte dricka cola utanför jobbet" då jag käka skräpmat. Man kan inte äta skräpmat utan cola, visst?

En snabbvisit till Pess där även Nahed befann sig sedan bar det av hemmåt mot mamma igen med välling och nattning. Nu sussar liten så sött här brevid så och jag ska strax joina honom.

Min fot har svullnat upp lite och gör O N T. Ska snart ta mig till läkaren. Snart. Men har gått med det nu ett par veckor så denna skadar inte mer tror jag. Bara det inte är infektion och att jag ska "vila" bort de. Det finns ingen tid till det. Tyvärr.

Helgen kommer att spenderas med världens sötaste :) Förutom fredag då jobbar jag. Sen kanske, men bara KANSKE blir det utgång på lördag. Innan hanna åker. Vi är lediga tillsammans och det händer aldrig heller. Så ska flörta med mamma. Tror ni att jag lyckas? Nja. Tveksamt. Men försöka går alltid :) Vill inte lämna bort honom till någon annan än henne över en natt nu då han är lite halvkrasslig fortfarande.

Ursäkta röran men jag är trött ;) haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback