Sveriges läkarvård ..

Jag ändrar lite i förra inlägget. Först ja Midsommar är NÄSTA helg men ja, jag var t r ö t t. Och hjärnan svävade någon annanstans så tänkandet gick inte på topp.

Å just de ja, blir jobb onsdag också. Men enbart onsdag. Plus fredag natt som vanligt också då. Fast onsdag är inte helt 100% för Lukas har fått feber. Ja igen. Öronen igen. Ska till läkaren imorgon och fråga vad i h*lvette vi ska göra. För penicillin vägrar jag. FEM gånger eller om det är FYRA penicillkurer på FYRA månder är inte ok. Inte för ett sånt litet barn. Fanns en andra massa utvägar man kunde göra fick jag även reda på nu efter dessa hysteriska penicillinkurerna.. tack läkarna som säger något? Nej uscha!

Så ja vi får se blir doktorn imorgonbitti hur som.






Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin

ingen midsommar nästa helg, den helgen som kommer är vanlig helg, men helgen därpå är de midsommar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback