Jobbet

Blev ett par timmar extra sömn imorse då jag sova hos mamma och hon tog Lillskrutten! När jag väl tog mig upp så tog det inte mer än en timma innan han somnade om. Så vi hann inte mysa något alls knappt innan det var dags för mig att bege mig tillbaka till jobbet igen.

MEN imorgon blir det mys. Vi ska till tuben där det eventuellt blir utflykt om vädret tillåter. Så jag borde sova. eller jag borde ha sovit när jag kom hem. Men med vissa saker är jag värdelös och däribland SOVA.

På jobbet ikväll gick det i af helt OK var lite mycket att göra men de är skönt de också så tiden rullar på =) Hade en diskution med en gäst också som var helt BÄNG i pallet att jag bara ville kasta ut tant-åsnan. Men på jobbet kan jag, tro de eller ej hålla mig lugn! haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback