Vårt liv rullar på!

Japp två tänder hade lillen fått! Å på det så har han sin öroninflammation, staaaaackarn! Inte lätt att vara liten ibland. Inte stor heller för den delen? Känner mig ja inte som vanligt! Men det går väl över =) Svackor är bra att ha för att inse vad som är viktigt här i livet.

Helgen går åt till jobb. Känns som att jag inte gör något annat nu för tiden? Antingen är det körlektion eller jobb. Å därimellan se efter Lukas. Jag har tur som har mina barnvakter jag. Det är några vänner som känner Lukas riktigt bra å Mamma såklart + TANT (haha) Ewa. Guldklimpar är de i af!

Min bror lämnar mig hela FYRA månader nu också. Inte kul. Å så just det, idag raka vi skallen på Lukas haha snacka om söt. Ska försöka kirra bild. Kameran är fortfarande död. Leta batterier hos mamma? Ohyes. Måste bara klippa till toppen på huvudet lite innan ;) hihi

Nej nu borde jag sova, sova å sova. Upp om 6 timmar igen så ska man vara vaken till klockan 7 sönda morgon. Men det är kul att jobba! =D





Kommentarer
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

tack så mkt =) åå..så du är flitig o är igång o jobbar nu? va jobbar du me? kramar

Postat av: Ewa

Ska du ha någon barnvakt idag får du sluta med de där dumheterna!!! sluta tanta mig

2010-06-06 @ 00:02:37
Postat av: Nicole - mamma till C

Sov när du är ledig människa. du komme bränna ut dig av att jobba för mycket natt ;)



Ses på söndag!

2010-06-11 @ 20:37:43
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback