Dagens planer

Stängde in mig och lilleman i sovrummet hos mamma så att jag kunde halvsova vidare imorse efter klockan nio då lilleman var klarvaken! Han somna dock om nu runt 11snåret men eftersom att vi blir upphämtade utav en vän som slutar jobba runt två så känns det inte precis som att jag har tid att sussa vidare med honom!

Ska snart få i mig lite frukost blir makrill MUMS =D hihi på rostade mackor jag vet hur de låter men testa it´s lovely ;)

Vad dagen bjuder på visar sig. Skulle vilja åka till forum och kika på
dem där byxorna från polarn samt kolla om Zara fått in något roligt :) Men vi får se helt enkelt!

Men nu FRUKOST =D å har tropicana äppel juice hemma också perfect ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback