Det går framåt :)

Bilder blir uppskjutet - vi kom aldrig till affären!

I fredags tog min lilla kille hela ELVA steg och idag tog han allt 16 steg. Det går framåt i af =D Måndagar är väl bäst då han ser alla andra barn traska omkring men ibland går han även lite hemma!

Imorgon blir det Ikea då jag brände sönder min älsklingskastrull imorse! Behöver egentligen köpa massor från ikea men det är alldeles för jobbigt att köpa med barn så det får vänta tills nästa vecka.

Nu ska jag faktiskt snart sussa. Tänker kika på lite entourage i sängen och somna till det. OM jag längtar tills jag köper tv till sovrummet? Funderar på att köpa en gammal tjockis att ha sålänge för detta funkar inte ;)

Kramisar



Kommentarer
Postat av: Nicole

Va roligt :) snart kommer han gåendes!



Måste ses då vi inte kunde komma på kalaset! Känner mig fortf dum för det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback