Friska!!!!!!

Haft en mysdag på Tuben där även Carro + minibebis hade kommit på besök (å så charmiga adam får vi inte glömma!). Supertrevligt i af =) Jag å Ruby begav oss till centrum sen också för att kika lite. Vet ni vad? Jag köpte INGENTING! Kallar jag fan BRA emelie! hihi

Imorgon ska vi på äventyr hos Ruby + Milo =)
Så jag tänkte faktiskt köpa batterier imorgon då jag glömt att gör det de senaste dagarna. Skyller på febern hos liten eftersom att jag inte fota något då så påmindes jag inte heller om att jag behövde fixa det!

Var en tjejkompis som ringde också - hennes vän är gravid! Å vet ni hur söta de är? haha frågar om saker hela tiden =D Minns de där i början. Ung och första barnet, vad i helvette gör man! Jag ringde ju ungdomsmottagningen i panik. Satt på jobbet å fixade lite pappersgöra så PRECIS när Alex gått från kontoret slet jag upp luren å ringde varpå det bara tog 2-3 min tills jag behövde säga "men är på jobbet, återkom vid fyra tiden, klick".

Minns tillochmed vad jag gjorde efter. Eller vet ni vad, jag minns nog dagen i detalj.





Kommentarer
Postat av: jenny - tävla gärna hos mig ♥

Hihi :) Kul att minnas så där exakt :)Hoppas du har en fin kväll gumman, kramar



Psst: Tävlar just nu ut ett härligt vårpaket med barnkläder värde 1000 kronor så titta gärna in o tävla ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback