Inte ok Lukas :|

05.20 börja Lukas gny i sängen. Välling på g, lyfter upp honom och han trcker och suger för långt ner vilket resulterar i att nappen typ lossnar från flaskan och han får välling på halva sig.

Detta resultera i gråt och gnäll i EN timmas tid och tro inte att han somna om heller. NOPE! Men nu efter att vi varit hos läkaren (dessa svenska värdelösa läkare) så somna han som en stock i vagnen. Har kört in honom i vardagsrummet å satt på en film samt dragit in täcke+kuddar hit. Å så Té till halsen! Det blir nog bra hoppas på lite sömn också.

Underbar morgon inte sant? =P haha han är så söt också när han väl slutat gnälla och ska vara glad istället då ska han komma fram å pussas och kramas osv.

MIN TOK! gaah ibland gör han mig galen ska ni veta. Jag sover mer än gärna till åtminstonde tio på förmiddagarna.






Kommentarer
Postat av: Linda

Hej

jag skulle gärna vilja läsa alla dina inlägg, tycker att det är så roligt att följa din och Lukas vardag. Riktigt söt son har du.

2010-03-24 @ 09:40:12
Postat av: mamma till Adam & lilltjejen

Tack gumman! <3



Usch för sånna mornar haha.. Men man lär få stå ut x antal år till :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback