Saknad

Efter en månad hos mamma och en månad inomhus så är det mycket vi saknar! Bara att kunna ta en långpromenad och snacka av sig eller gå runt i farsta och shoppa massa onödiga saker osv. Jag saknar mina vänner, jag saknar att umgås!

Lukas mår bra, nästan. Han hostar lite och igår var sista kräkdagen. I af vad jag trodde.. kom en flod idag! Troligtvis för hostan men man vet aldrig så nu är det 48timmar till hemma. Instängda som om vi hade rabies eller ngt! Jag lyckas ta mig ut lite då jag har körning men min lilla plutt då? Eventuellt åker vi en sväng till Matilda imorgon. Det borde jag klara även fast jag har denna helvettes lilla vagn :| Skjuts får vi hem tillbaka till mamma så det är bara dit jag måste klara det haha =P Å det är 6-7 min med bussen!

Hörde jag lat? Jo lite kanske.


Körningen idag gick btw super. Eller super vet jag inte men bättre! Körde i rondeller och på två filig fyrvägskorsning eller vare heter! Reglerna kan jag som smäck verkar det som då jag inte sa fel om ngn skylt alls eller andra saker såsom högerregel vart etc Blev dock lite frustrerad över dragläget det har ALLTID funkat men inte idag? Läraren påminde mig om att det var tredje lektionen och inget att brusa upp över men WTF 160min körning borde jag väl ändå klara det självklara dragläget i uppförsbacke? SKIT

Muntert inlägg va? =P Om 20 min börjar law and order wiho =) Jag drömde också om att en viss snäll person överaskade mig med betalning för mina bröst. Alltså en vän inget kinky här inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback