Singellivet

När jag var gravid kände jag mig superstark, som att jag kunde erövra världen typ? Jag ville inte alls ha N i mitt liv och kände att jag + bebis skulle få ett helt underbart liv själva. Men sen kom dagen då Luka föddes och allt vändes upp och ned.

Nu ett år senare känner jag istället att det fortfarande är för tidigt att inleda en ny relation. Jag får nästintill panik utav att tänka på att jag ska gå vidare, skaffa en annan kille få fler barn och beblanda mig med fler farföräldrar.

Just nu känner jag att det är jag och Lukas mot allt. Jag vill inte ha någon i mitt liv och det är inte för att jag inte kommit över N utan bara för att jag inte vill. Jag känner inte för det bara!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback