Sjukstuga

Var hos läkaren, minns inte om jag skrev imorse? Nåja är dundertrött. För trött så ska sova närsom...

Men vänta detta är ännu ett DEPP inlägg så vill du bli på humör så klicka ner sidan haha =P Det blir bättre när jag är frisk (fredag!!!) och har tagit mig till affären för att införskaffa nya batterier =)


Tillbaka till läkaren. Han ansåg att det var normalt hans hosta FAST han har eksem också tilltjöt han, så JA? vad krävs för en utredning? Nja han har varit sjuk så det är normalt med hosta.

Japp så tydligen räcker inte två månader med hosta varje natt?

Överdrev en aning och sa att han vaknade och grät upp till en timma också utav hostan medens i verkliga fallet vaknar han men är vaken kanske 10-20 min. Så sa jag även att han kräktes utav hostan samt hade jobbigt att andas då han hostade men "njaa det kan vara astma och det behöver inte vara någonting alls".

Så om det fortsatte i en månad skulle vi komma tillbaka.. Blir så himla frustrerad min plutt har det kämpigt på nätterna men som vanligt tar ingen läkare än seriöst. Försökte få kontakt med N idag men antar att han sover men han ringer väl upp imorgon istället då. Vill att han följer med till läkaren om två veckor ifall det fortsätter sen ska han även ha Lilleman solo på söndag - tror jag! Har inte fått det bekräftat men det är en Pappahelg så borde inte vara ngt problem!






Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

nej inte va sjuk!? ja känner mig mer pollenallergisk än förkyld. nyser och är sådär falsksnorig i näsan....blä för pollen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback