Tokunge!

Vi tog oss ut idag och vem var dunderlycklig om inte lilla Lukas? Blev lite shopping i farsta med Matilda och maxxen =)) Ett regnställ till Lukas i storlek 90 då jag vill att han ska kunna ha det mest i höst :) Har kikat på det sålänge nu och verkade som att de färgerna skulle utgå då det var nedsatt så likabra att passa på ;) hihi 350 fick jag betala istället för 700 det kallar vi KAP! =D

Sen köpte jag också två par byxor/ långkallingar som kommer vara perfekta att ha i vår&sommar!

Och så ett par vantar då jag enbart har ett par kvar som jag avskyr! Fick bli ett par turkosa från polarn, storlek 0-6mån men dem funkar fin fint ;)


Å vet ni vad knäppungen gjorde nu ikväll då! Jag ligger i sängen och garvar åt honom med bena uppdragna emot magen å självklart ska han försöka härma mig. Så han sätter sig upp med armarna rakt upp å försöker sen ta upp benen å medens han gör allt det här ASGARVAR han haha så ramlar han självklart bakåt å upp igen osv osv


Get the picture? ;)


Jag har skrattat så mkt så att jag tror bannemig att jag fått magrutor. Tokunge är var han är! Nu somnade han för 20 min sen så jag lär få lite sovmorgon =) Nu när han är frisk ska vi börja med en sovstund per dag istället så slipper vi sånna här supersena kvällar kan vi hoppas!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback