Nytt tillskott!

Imorse fick söta CARRO en liten dotter så tycker att ni ska gå in här och gratta henne! =)

Själv så blev man väckt 06.05 utav lilleman, ett skämt eller tänkte jag? halv 8 hade han tröttnat på att leka själv så då gick vi upp å käka frulle. Någonstans mellan nio och tio hade jag tröttnat på att vara vaken så gjorde ett tappert försök med välling och vi somna om! SKÖNT ;)

Vi är fortfarande hos mamma och jag kan inte bestämma mig om vi ska åka hem eller inte. Det jobbiga i de hela är att tuben öppnar sent (enligt Lukas alltså) och dem ska göra om kökskaklet imorgonbitti vilket gör att vi inte vill vara hemma.

Så antingen sover vi kvar eller så får vi åka hit imorgonbitti igen. Lutar åt att stanna va? Men jag längtar hem!

Måste även tillägga att vi har HELT underbart väder. Hoppas hoppas hoppas att det håller i sig nu, blev lite rädd när det snöa lite igår?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback