Pics kmr imorgon!

Tog så mysiga pics med liten idag, vet dock inte hur dem blev eller om jag ens träffa rätt? haha anyway så är sladden hos mamma! Typiskt va? Men vi åker ju förbi där imorgon då jag har körning!

Blir nog tuben innan. Eller den här barnvagnssaken mot mödradödligheten om jag inte minns fel? Vad vi än bestämmer oss för att göra så kommer det att bli dunder trevligt :) Hade varit skönt att inte ha körning imorgon för då hade vi hunnit båda! Men men =)

Resten av veckan hoppas jag åtminstonde bjuder på ikea.. väntar på ett svar ifrån en killkompis bara då jag behöver bilskjuts. Ska även förbi ikea med Lukas farmor för att köpa lite små saker men vet dock inte om hon har tid i veckan så det väntar att se! Ska även träffa
Soran en sväng på torsdag tror jag? Minnet bra men kort! Annars är planerna helt zero! Eller fredag jobb som vanligt =)

Nu vill jag att det ska hända ngt! Dagarna rullar bara på utan händelser känns det som. Kanske känns det bättre då vi fått de lite mer hemtrevligt här hemma osv


Nej gud vilket depp inlägg det blev på slutet! Snart åker Michamela iväg till november och jobbar utomlands kommer att bli så roligt för henne :) Sen så kommer jossan - älskade jossan hem 29 april. SÅ vi längtar! å så tar jag förhoppningsvis körkortet inom kort också å då blir det en danmarktrip! LOVELY

Nu är det snart dags för mig att sussa :) Imorgon blir det upp tidigt med lilleman för att äta frukost och fixa lunch till honom som numera INTE får äta välling på dagarna.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah! Barnvagnsmarsch mot mödradödligheten!

2010-03-08 @ 11:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback