Mysdag med finbesök!

Ninni var här nyss TOKMYS :) Vi käkade gott å snackade massor. Å vad vi kan ha det mysigt =) Fick även reda på waaaaaaay för mkt jag är VÄRDELÖS på att hålla hemligheter. Nu vet jag väl inte om det är någon hemlighet men kasnke inget man ska skylta om förän det väl kommer!

Men jag längtar SÅ till augusti å jag längtar SÅ till april å jag längtar SÅ till nästa sommar ;)

Men nog om det innan jag försäger mig! Jag och Lukas började dagen med en liten promenad i Lukas takt nere i parken utanför mig. Massa barn var ute både från dagis och privat så Lukas njöt verkligen. Eller mest utav att få gå själv utan att jag tog hans hand och försökte dra honom åt ett annat håll =P



Efter de så gick vi till affären och köpte hem lite nödvändigheter :) Å så jag ätit idag? haha tror den där underbara veckan är på G nu i gen. Måste den komma månadsvis? det suger..

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin tröja ;) :D

2010-05-12 @ 17:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback