Vi trappar uppåt

Jag tror aldrig mitt liv har gått såhär mycket upp och ned som just nu. Men det kommer att komma upp i min jämna nivå snart igen. Jag bara vet det! Jag ska bara köra mitt race som vanligt. Prioritera Lukas och mig själv, ingen annan. Tankarna ska inte vandra iväg till drömmarnas land utan jag måste leva i nuet!

Yeye dagen är ju åsne väder. Körningen gick helt ok .. var lite ofokuserad men som läraren sa "du har barn och första åren är oftast virriga" haha jo tack fick blackout och hittade inte blinkers vid yttre säkerthetskontroll? Jaja garva gjorde vi i af. Han är bra han som en liten psykolog där i bilen.

Sen har vi enbart varit här hos mamma. Ska nog försöka ta mig någonstans snart i af. Måste köpa något vad vet jag inte men vill bara ha något.

Egentligen skulle jag träffat en kompis, men han verkar ha somnat eller något för han är O F F.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback