Vilken kväll

Var dundersnygg när jag gick och super sliten när jag kom hem. Blåmärke och ett rivsår på 10cm över ena knät. Kan knappt gå och skorna ser ut som FAN men de går säkert att fixa med lite nagellack ;) haha

Efter en timma på grodan ville vakt nummer 1 att jag skulle åka hem men med lite övertalan om att "jag har inte varit ute på 2 år" funkade gallant å jag fick ta ett par cigg utomhus sen lova att inte dricka mer så fick jag stanna kvar :) GULLIGT! .

Mötte en massa gamla ansikten inne på grodan i af å vad de kramades. Kändes helt sinnes men var dunderkul :) Dock blev det trist trist å TRIST när småtimmarna närma sig. Påväg till tågen så kom jag på att de inte gick och att jag var tvungen att ta buss. Mindes vilken? självklart inte så in på jobbet för att kika bussen samt käka och snacka skit.

Ja dem skratta mest åt mig eftersom att jag inte kunde prata för fem öre ska bli jätte kul att jobba imorgon? Nja inte direkt hahaha

Nu väntar snart sängen :) Vi har varit med Lukas farmor, farbröder och lite mer släkt från de hållet nu under kvällen :) Lukas fick ockås jättefina lära gå skor utav sin farmor.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback