God natt peeps :)

Fina jul, härliga jul! Men vintern .. nja de är fint med snö på marken men snöa kan de göra under natten! Eller på dagen mån - fre då är jag ändå instängd på ett varmt kontor ;)

Vi har hängt lite med Ruby och Milo både i helgen och så idag. De är förjävla bra ska ni veta =) Härliga prylar! Lukas och Milo är ju bra sköna tillsammans också. De skiljer bara ett par dagar emellan dem och de tycks ha dessa perioder samtidigt inte så konstigt men vafan man vet aldrig med kids!

Hur som så hörde vi "DE ÄR MIN" blandad med både kramar och pussar. Ja de sov tillsammans också och sprang upp och ner på madrassen. Menar de här med att ha en stor madrass mitt på vardagsrumsgolvet var tydligen en hit haha!

Min fining 20 nov @ Mormor. Kan själv.. eller =)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback