Nytt jobb imorgon

Så har jag jobbat sista veckan som heltid @ BK. Sa inte upp mig kändes bokstavligen som att jag skulle spy och typ bryta ihop antar att jag älskar stället för mkt för att hata det. Eller något sånt? Vi ändrade kontraktet till 0timmar istället. Fast nu blire dock inge jobb på 3 veckor OM jag inte hoppar in någon helgdag (A).

Idag har jag i af varit ledig och myst massor med både Lukas och Samir :) Har ju sovit hos mamma hela veckan då jag arbetat till halv 2 på nätterna. Så det har blivit nada tid till någon utav dem! Nu jobbar dock Samir natt istället vilket resulterar i att jag sitter med halv öppna ögon och vägrar sova. Har jätte svårt att somna själv men ska bädda ut på soffan och lägga mig brevid Lukas som somnade här för ett par timmar sen. Så blire lite hostmedicin och sedan sova =)



Börjar förresten nya jobbet imorgon. Känns inte alls kul! Usch vad jag är bitter haha =P Men det är verkligen inte min stil på jobb. Men det är bra för min hälsa att ha lite lugnare jobb och bra för mig och Lukas att få lite mer extra tid tillsammans :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback