Underbara dag!

Och underbara helg! Varför bara två dagar undrar jag? På måndag är det tillbaka till skolbänken - skämt åsido haha! Men shit vad min hjärna är tröööött. För mkt info @ fem dagar. Men men bara två veckor kvar @ 9 dagar (lediga en dag, Lyx!).



Hur som helst. Fem dagar har jag alltså tillbringat på tre. Och jag har redan blivit en totalt nörd gällande tres hela utbud och ja .. Vi hade en Iphone utbildning. Närmare sätt Iphone 4 utbildning. Nej jag är inte proffs men jag lärde mig saker såsom att Apple sålde 1 miljon Iphone 4 telefoner på mindre än 1 timma. Sjukt. Fast jag fattar för jag blev kär. Så nu har jag klickat hem en Iphone 4. Fast en vit så jag får vänta några månader.

Men så jävla värt de. Hoppas på att kineserna vill jobba lite och dra in på semestern nu ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback