12 timmars

Kom hem för en stund efter 12 timmars arbetspass och mina dagar är fullspäckade. Alltid en massa planerat! Men imorgon ska vi tare luuuungt! Natten kommer innehålla ytterligare mer jobb .. Börjar 20 och slutar 04 mindre kul.. haha!

Men men måste lära mig stägning så =)

Just de! Har världens nötter på Lukas förskola. Helt utan att ens fråga ALLA föräldrar om detta så har de tagit bort de inviduella fotona för att några föräldrar klagat på att förskolepedagogerna inte ser till att barnen ser kammade ut. Say whaaaat? Bara jag som blir tok upprörd. Herregud det är barn och man behöver faktiskt inte köpa fotona om man inte vill ha de PLUS att är det så himla viktigt så kan väl dessa föräldrar ta ledigt och vara där under fototiden. Vi är en del som har klagat så hoppas på att det blir foton nu!

Men måste sova innan jag svimmar! Kramis =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback