En vecka senare!

Förra veckan blev det jobb nio timmar om dagen 6 dagar så jag var verkligen inte på humör för att blogga. MEN nu är vi igång igen =) Har precis rensat alla papper som bara legat i en stor hög här hemma. Så nu är allt på plats - skönT! =)

Lukas går på dagis de dagar som jag arbetar och är sedan hemma med mig de dagar jag har ledigt =) Vi njuter väl mer utav att få vara lediga just nu så det har inte blivit allt för mycket äventyr. Men hoppas att det ändras snart trött på att sitta hemma nu. Ut och träffa vänner känns som ett måste. En del ringer ju och undrar om man gått upp i rök =P

Fick även tillbaka kameran häromdagen så ska klicka lite på Lukas och visa hur stor han blivit. De växer fort de små liven ;)

Förresten så har jag en ny uppkörning bokad den 4. Nu blir det STEN koll på hastighetsmätaren. Kuggade förra gången utav annledningen till att jag just körde för fort. När eller hur vet jag inte men men bara ta nya tag!





Kommentarer
Postat av: Milly - Mamma till tre flickor ♥

Första gången jag kikar in här och vilken mysig blogg du har!



Hit kommer jag att komma flera gånger. :)

La till dig på bloglovin' för att inte missa något.



Hoppas att du får en underbar fredag!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback