Vilken dag!

Jag börjar fundera på om Lukas kan trolla fram feber när han inte pallar dagis? Dagen har varit allt annat än lugn. Städerskan skulle komma hit runt 12. Thomas tidsuppfattning var ca 1 timma. Okej men då tar vi en promenad. För att säkerhetsställa så att jag inte kommer tillbaka mitt i städningen med en vild 2 åring så frågar jag städerskan själv. Nja 3 timmar har jag fått info om att jag ska städa denna lya.

TRE. Jaja något måste vi väl kunna hitta på i detta underbara väder? Nja. . Lukas drog på charmen till lekplatsen men där var det stopp. Sitta vagn, gå, sitta vagn, gå ja ni förstår vart jag vill komma? INGET dög. Han skulle trotsa allt. Fick han åka vagn nej då skulle han gå alltså jag blev nästintill tokig. Försökte räkna så många siffror så gud vet inte haha och att bära honom på något lätt sätt? De stryker vi ;) Han är starkare än mig numera och slänger sig åt alla håll. Ja jag vet det blir inte bättre att jag snäser att man får bestämma sig till ungen men efter två timmar utav detta gnäll är åtminstonde mitt tålamod slut.

Gosh i af väl hemma runt 3 snåret så var städerskan kvar. Hon skulle göra något i badrummet och kort där efter gick hon. Lukas humör vände direkt när vi kom hem och här var han gladare än gladast som att han aldrig varit på pisshumör.

Puuh va långt det blev! haha :) Thomas kom hem strax efter fyra och drog någon timma därefter för att byta däck. På de äventyret hängde även Lukas på. Nu undrar jag dock var de är? Ibland blir det lite väl tyst här hemma ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback