En helt vanlig måndag

Står(?) på jobbet för tillfället! Snart bär det av hemmåt =) Eller nja om drygt två timmar iaf. Då blir det som alla andra vanliga vardagar hämta pluttis, laga mat, leka lite sedan få Lukas i säng å få lite egen vilotid innan det är läggdags för mig också! Måste lägga mig innan 22 annars är det kört att gå upp 05.30.

Men det är samtidigt skönt att arbeta =) Man blir ju galen utav att gå hemma hela dagarna. Visserligen var jag sjuk förra veckan men ändå, lite uttråkande är det!

Börjar även känna liite stress inför kommande flytten. Vill verkligen hitta något innan sommaren men de finns ju knappt några hus ute? Eller så är det bara att banken räknar lite sjukt när man väl ska ta lån.

Jaja de löser sig =)





Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C

Det kommer lösa sig Emelie :) ni kommer hitta ert hus snart jag lovar.

Med lite tur och bra time:ing så!

Puss

Postat av: emelie med busungen elliott o sessan leila

ja du ska se att de löser sig, de brukar de mesta göra till de bästa =)



när är de beräknat då =)



kramis

2011-01-31 @ 22:07:51
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback