Nästa vecka

Känner att det börjar bli ganska mycket nu är en del att ta tag i så att säga. Ännu mer panik blir det väl om vi känner att Gladö huset passar trotts utbyggning etc.. men vi får väl se :)

Onsdag är vi båda lediga från jobbet så Lukas får hänga på dagis ett par timmar så vi hinner få iväg en del saker i af! Blandannat så ska vi träffa Thomas mäklare som ska värdera hans lya, lämna in hans dörrar på omlackning, äta lunch ute i LUGN och ro haha å så eventuellt kika på gladö huset.

Angående de huset så MÅSTE jag ha körkort innan vi flyttar dig varpå man blir lite stressad. Ska ta å ringa min gamla körlärare på onsdag då jag har lite tid över eventuellt att man åker förbi. Känner att om jag ska köra så blir det med honom som ändå hade godkänt mig för uppkörning..

Jaja dags att jobba igen! Ikväll ska jag btw träffa Thomas föräldrar, nervöst? no shit...





Kommentarer
Postat av: cassandra, mamma till josefin och lexus

okej! hmm c jobbar, men om ni vill komma ändå så absolut :) hihi kramar <3

Postat av: Hanna Skattberg

Nu har jag tragit igång en dagens blogg tävling, kolla in på min blogg och anmäl dig(:



Kram Hanna.

2011-01-16 @ 14:59:43
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback