Nytt år, nya möjligheter!

Nu har jag börjat att spara! Jag är så jävla sugen på en systemkamera nu. Speciellt till sommaren. För tillfället är vi påväg hem till Viccan med lilla Jamie :) Tog med mig paddan då de är tok långt att åka. Men vi har klarat resan bra hittils :) Helgen har spenderats mycket med Thomas men träffade också några utav hans vänner en stund på nyårskvällen. Trots att jag var något sliten och kraffsat ihop kläder åt mig plus lilleman på någon timma så var det skönt att komma iväg. Lukas har varit feberfri sen dess också! Nu har Thomas blivit dåligt, jag tror iaf magsjuk men inte han haha försöker dock förklara att vi ätit precis samma saker men ja männen har ju ett annat sätt att se på saker ;)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Emelie!! va hette hon som knäppte kort på oss båda när vi var gravida?

Maja något eller hur?



Jag vill leta reda på hennes hemsida nämligen.

Kraaam!

Postat av: Emelie med elliott o leila

tack så jätte mkt =) allt bra? kramis

2011-01-03 @ 13:38:56
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Jennifer, mamma till Lukas och Leiah

Ja men visst det är så himla tråkigt! Ååh du får övertala honom bara, kör med en kvinnas list ;) hehe! Och klart ni kan titta på hus fast ni inte varit tillsammans så länge :) Hoppas ni hittar nått fint som passar er båda och är i rätt område för er båda :)

Haha ja jag ska göra det, men just nu tror jag att det lutar åt nybygge, utbudet av hus till salu här på ön är inte det bästa! men om vi hittar nått igen så ska jag lägga ut :)



Hur går det med Lukas och N då? Jag hinner inte alltid läsa så mycket så det känns som att jag hänger efter en del och sen har jag ju inte ditt nya lösen till den privata bloggen :O



Kram

2011-01-05 @ 12:57:07
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback