Äntligen vanliga tangenter!

Ja paddan är bra, när man ska iväg, glo filmer kanske men att blogga på? puuh ne! Sitter hemma hos mamma nu och har alltså en vanlig laptop i knät. Överväger om det inte är värt att köpa en dator nu, trots att flytten kanske står runt hörnet?

Ne systemis var det först!

Nehe så råka jag trycka på en knapp och halva texten försvann.. -.-

Lukas fick lite kläder och ett par skor idag. Sedan hade vi allsång på bussen, jag och han alltså. Var ingen annan som hängde på, dock bor vi ju i sthlm så allt förvånad kan man väl inte bli ;)

 Imorgon ska jag vila hela förmiddagen lång sedan ska vi kika på huset ännu en gång. Vill mäta lite så att jag verkligen är säker på att jag får in ett badkar, yes guys det om något är viktigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback