crap. .

Yes här vare depp. Det går, inge bra kort sagt på arbetet men ändå känns det som att de ända jag gör är att just - arbeta. På detta har jag såklart avlyssningssamtal imorgonbitti. Vilket gör att vi kör på samtalen från dagen, dagtid är nog OK men igår kväll var det enbart kaos.

NEJ vi stryker det. Fokuserar på det possitiva. Fem veckor kvar efter denna, f e m små veckor. Inklusive två helger. Det ska bli en så himla lättnad mer än så kan jag inte avsjöla förän om just, fem veckor!

Ska även på äventyr till E-tuna det kan vi ju faktiskt avslöja, kanske hinna med ett besök på parken zoo? Sen vips så är det maj och förhoppningsvis lite varmare grader här i Stockholm, och sol.

Men först ska vi klara av ytterligare en underbar dag på arbetet och en underbar helg med både shopping och hustittande!




Kommentarer
Postat av: Anna

Vart bor du? :p Kanske lite konsitgt att jag frågar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback