Lättad känsla!

Knappt fem veckor kvar nu, längtar! Så ska vi till e-Tuna på de :)) mamma påminde om den där himmelska butiken varpå jag kom på att jag tydligen åker helt fel månad, får nämligen bonus i maj och vi åker i april men men jag ska inte shoppa något alls nu i mars tror ni att jag klarar det? :) Ikväll ska t till sina föräldrar, jag är dock tok förkyld och de har katt vilket inte blir någon bra kombination så jag och plutten åker istället till mami! Hon är ju visserligen inte hemma hon heller, men ni kanske minns att min dator gick sönder? Dock var det bara som jag trodde, skärmen. Så ska flytta över allt jag vill behålla till min externa hårddisk istället :) Jaja nog om dösnack! Nu ska jag försöka slänga på mig lite kläder om hämta Lukas :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Strängnäs är rätt. Har precis flyttat hit från Borås. Har inte ens bott en måndad här. Känns lite läskigt och bondigt, men vänjer mig nog. :) Läste att du skulle till E-tuna, och fick för mig att du bodde i Stockholm så började undra om jag hade haft fel hela tiden. :D Vart i Strängnäs hade ni lant ställe då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback