Mys!



Minns hur vi på landet, nästan dagligen, gick och plocka dessa finingar. På begravningen flög vi även hem dessa från tyskland till min finaste morfar! Synd att Lukas och han aldrig hann bli bundisar eller ses heller för den delen. Är helt säker på att de hade charmat ihjäl varandra.

Idag åker mitt hjärta iväg på en kina trip med sin far. Jag vill också vara ledig men kommer ha desto mer semester i sommar ;) Vi har faktiskt varit en hel del i Gröndal nu vilket känns jättebra. På något sätt känns det ännu mer som hemma där än vad det någonsin har gjort i Huddinge. Där jag ändå försökt boat in mig under över 1års tid.

Shoppade även lite igår ett duschdraperi och en badrumsmatta. Skönt att Ninni iaf såg varför jag ville byta ut dessa, då T utav någon anledning absolut inte förstod det? ..

Längtar tills han kommer hem nu så man kan göra fint på balkongen.. Men eftersom att vi inte ska dit nu förän om tio dagar igen så vill jag inte börja riktigt ännu. Men sen så blir det till att spendera helgerna där åtminstonde så då kan man allt piffa till det lite!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback