ångest, jävla ångest!

Nu sitter jag här med minst lika mycket ångest som igår! Har fortfarande inte pluggat någe.. Och jag måste ju klara det här jävla provet! Men det finns ingen motiviation alls. Vill bara gå dit se att läraren typ är sjuk och att det skjuts upp 2 veckor vilket suger ännu mer. För jag skjuter alltid på grejjer! Nej nu får det vara nog måste fatta boken och bara läsa. Men måste ju duscha också.. kanske vätnar tills efter skolan? Typ sätter upp håret som inte finns i någon knut!

Men nej det här med ångest fan ska det ta över mitt liv eller vad är det? Är ständigt orolig och nojjig kan inte lita på någon just nu känns det som. Eller jo min mamma såklart :) men det gör jag alltid för hon är bäst!

Nej till boken var det, denna gång MÅSTE jag vad som än händer haha! Den kasnke brinner upp. Nej de får vi inte hoppas!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, tack för tipsen :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback