äntligen hemma!

Ja faktiskt. Var inte borta så länge men har inte tagit någon alvedon eller dylikt idag så blev väldigt snurrig där ett tag :) Var ju i farsta och hämta ut betasin eller vare hette och allergitabletter inför irland =) Vet ju aldrig om man mår dåligt där av någon konstig annledning nu när min astma verkar börjat komma tillbaka! Vilket jag inte tycker om har ju inte haft några som helst problem med den på flera år men men. Jag har ju slutat med rökningen nu i af! Vill verkligen inte att allt ska bli värre och även om jag konstigt nog tycker att det är lugnande och gott haha! I af så när jag flyger blir det dock rökning innan och efter! Annars kommer typ mina nerver att spricka!

En annan sak förutom medecin som jagfick med mig från apoteket var hudlotion =) Äntligen hittade jag någon oparfymerad och VÄLDIGT billig til mina nyrakade ben!

Nu ska jag kolla på någon film som jag faktiskt av någon annledning typ alltid kollar på så här runt allahelgonahelgen .. konstigt i af den heter The initiation of Sarah en skräckfilm såklart om häxor haha! I af har för mig att den är bra men har också för mig att jag tänker så varje år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback