Äntligen!

Ja äntligen hemma! Så skönt. Idag var det en konstig dag alltså ajg vaknade vid 8 sen somna jag om vid 9 å vakna igen vid 11 så hela dygnet blev skumt! I af så gled jag då i väg till skolan och fick reda på att vi ska skriva en uppsatts i filosofin =) Jag hämtade även min psykologi bok då jag har prov på fredag!

Efter det gick jag till jobbet och jobbade till nu aa klockan 21 då haha men är hemma nu! På jobbet hände inget nytt bara tråk som vanligt =) Nu hade jag tänkt läsa lite på psykologin.. men jag orkar inet! Svensson svensson reprisen börjar om 5 minuter sen är de ca 40 min tills bones börjar efter det så kanske får ork då =) haha

Kommentarer
Postat av: Emma

yep,bor här i linkan!=) tack för kommentaren! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback