blir så arg!

åååh jag vet inte vad jag ska göra efter skolan! Och dem har tydligen bestämt sig för att ändra hela comvuxx och högskole sakerna så dem säger åt alla 89or att söka direkt och inte ta nått sabbatsår för att det kommer vara mycket svårare sen.. USCH!!! och jag vill bli polis också för de är tufft! Haha nej men allvarligt skulle vara så himla kul =) Spännande lixom men NEJ bara för att jag är pälsallergiker så går det typ inte. SUG DÅ!

Så irreterande.... blir arg mkt arg :) eller ja, man kan ju alltid skicka ansökan men det är ju inte förns jag fyller 20 ändå så. Jag lider ju inte av någon jobbig astma eller jobbig allergi.. tar jag tabletter för allergin kan jag ju nästan sova på en hund lixom haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback