Dags att inta sängen!

Kollar på Bones nu. Blev inte så mkt med att läsa men tog i af reda på vad som exakt skulle läsas! Så ska kolla klart på bones och ska försöka att inte kolla på mina andra program och kanske läsa då? Borde visserligen sova ska upp vid 7 så. Men får se hur det blir :D haha blir ändå inte som jag planerar mina nätter så!

Imorgon ska jag på cheerleading :D wihoo! Längesen, för längesen! Innan det har jag ungefär tre timmar på mig att lära mig den här psykologin haha! Men de lär gå bra :D de måste ju det så!

Skolan kommer dock bli seg börjar ju 8 med en timmes religion har sedan hål till tolv tiden.. men blir ett besök på mcdonalds och sedan in till sickla med Eleonor emellan där och köpa lite saker till håret osv :) sen är det ju dags för lunch =) mums! är redan hungrig på den haha! :D orkar inte laga mat och frukost är absolut inte gott! Vad alla andra än säger =)

God natt på er alla! Hoppas eran onsdag varit behaglig och torsdagen flyter på lika lätt =) Snart kommer ju helgen som alla längtar efter :D

Kommentarer
Postat av: kristin

vilket pepp-inlägg! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback