det här med skolan..

För ett par månader sen, ja när man började i år i skolan! Då skulle vi sätta upp ett mål på idrotten som skulle vara klart nu till jul. Jag har dock fortfarande inte satt upp ett än.. även om jag ljuger lite för min lärare och säger att allt är perfa och jag vet precis hur det går samt att jag är ute och springer för att uppnå detta! Har nämligen sagt att det handlar om att springa X antal km på X antal minuter. Men jag tänkte vad är rimligt att säga till honom då? Jag sprang väl 3,3 km på 19 minuter förut tror jag. JA jag vet jag är slö! men inget jag rår för haha jag har inte lungorna att kunna springa fort :P Så nu funtar jag i af på att ta typ att springa 2 km på 15 minuter? Då slipper mitt "prov" bli så långvarit haha och det är ju faktiskt inte svårt att klara!

Jo men tror det får bli det faktiskt =) låter det inte bra?
Kram!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha....de där var ju smart tänkt ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback