en bra torsdag med andra ord

Så var ännu en skoldag avklarad! Denna var dock väldigt bra att gå på haha fick mina uppgifter i religion A+B samt lärde mig nått på matten. På naturen hade vi genomgång till provet och på engelskan ställde jag min lärare mot väggen! Hon kan inte tvinga mig att redovisa wihoo =) både min rektor och mentor är på min sida! Så det kommer säkert att gå bra med det :) Min engelska lärare hade även planerat att vi skulle läsa på lektionen och hur bra är det? jag menar vem läser verkligen? nej så hon ångra sig och vi fick gå hem :) Skönt tyckte jag! Plus att då var jag ju hemma i af någon dryg halvtimme tidigare =)

Nu tänkte jag laga lite mat blir väl nå pasta och köttbullar?.. måste hinna plugga innan jag åker klockan 6 :) Ska ju med sofia på hennes träning! Ska bli så kul =) hihi var så himla längesen såå ja gud :D så trevlans! Är helt till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback